Servicepakketten vast en mobiel

Service naar eigen wens verdelen wij onder 4 pakketten

9731297-young-people-calling-on-the-mobile-phonesService Pakket 1 (kosteloos)

Advies keuze abonnement, aanvragen nieuw abonnement met nummerbehoud. Advisering mobiele telefoon, (duo) simkaart leveren, inloggegevens pukcode. Simkaart plaatsen. Telefonische ondersteuning voor basis instellingen en apps.

Service Pakket 2 (€ 2,50 per maand)

Overzetten oude gegevens en back-up foto’s. Advisering persoonlijke apps en verbruiksapps. Batterij besparingstips.  Maandelijkse telefonische ondersteuning voor het updaten en verversen van verbruiksapps indien nodig. Monitoring verbruik en tips voor kostenbeheersing.

Service Pakket 3 (vaste telefonie, € 2,50 per maand)

Advies keuze abonnement, aanvragen nieuw abonnement met nummerbehoud. Inventarisatie toestellen en up to date houden van firmware. Basisinstellingen verzorgen.

Service Pakket 4 (SLA maatwerk voor MKB/MKB+)

Hierin worden responstijden beschreven bij reparaties, service gerelateerde instellingen, support op locatie 24/7 etc.

 

 

vrijblijvend advies!

Transparantie, eerlijkheid en scherpe tarieven
• RDS Mobiel heeft als missie de klant te begeleiden in deze ondoorzichtige wereld.
• Klanten met 1 abonnement worden door RDS Mobiel niet vergeten. Onze kracht gaat tot 200 aansluitingen.
• Transparantie, eerlijkheid en scherpe tarieven, dat is wat u krijgt bij RDS Mobiel.